Reputatie GarantieWees bewust van uw online reputatie, meld u aan op reputatiegarantie.nl! Maak GRATIS gebruik van de Online Reputatiemonitor.

Michiel Mol (SXC) en Harry van Dorenmalen (IBM) treden toe tot de Raad van Advies Universal XS

Amsterdam, 31 mei 2013, Michiel Mol, oprichter van het onlangs aan Publicis Groupe verkochte LBi, en Harry van Dorenmalen IBM treden per 1 juni toe tot de Raad van Advies van Universal XS. Universal XS is wereldwijd marktleider in digitaal reputatiemanagement en heeft met haar reputatiegarantie product het zogenaamde ‘ontgooglen’ in het leven geroepen.

De stelling dat de krant van vandaag, de verpakking van de vis van morgen is, gaat allang niet meer op. Het internet heeft immers een olifantengeheugen. Zodra negativiteit eenmaal op een eerste pagina van je zoekmachine staat, is het heel moeilijk dat ooit weer weg te krijgen. Al in 2006 ontwikkelde Universal XS hiervoor haar reputatiegarantie product. Toen nog heel exclusief en voor een exclusieve doelgroep. “Nu zijn we klaar om ons product naar een brede markt te brengen door een nieuw ontwikkeld modulair systeem. Voor een kleine maandfee monitoren we de digitale reputatie van onze klanten. Mocht er wat te ‘repareren’ zijn berekenen we daarvoor pas extra kosten. Op deze manier maken we onze dienst, die nogal exclusief was, beschikbaar voor een breed bereik bedrijven en particulieren, aldus Marco Juffermans, CEO Universal XS.

Michiel Mol: “Steeds vaker worden bedrijven en individuen in hun groei geblokkeerd door hinderlijke berichten die maar blijven plakken op het internet. Het managen van deze digitale reputaties wordt alleen maar belangrijker en Universal XS is een van de weinige bedrijven, die hier inmiddels een enorme kennisvoorsprong in heeft opgebouwd.”

Harry van Dorenmalen over zijn toetreden tot de RvA: “De manier waarop Universal XS naar de ICT markt kijkt, past bij deze tijd. Ik waardeer dit soort innovaties zeer en vind het heel inspirerend om mee te blijven denken met jonge ondernemers. Ik hoop dan ook dat ik mijn bijdrage kan leveren aan het doorontwikkelen van dit eigentijdse product.”

Marco Juffermans, CEO Universal XS, besluit: “Met het toetreden tot de RvA van de heren Mol en van Dorenmalen,  voel ik me enorm gesteund in de kracht van ons reputatieproduct. Beiden hebben hun sporen in ICT meer dan verdiend en ik ben er van overtuigd dat zij, met hun zeer ruime kennis en ervaring, ons product naar een nog hoger niveau zullen brengen.”

Neem contact op

Vragen?